Yol Arkadaşım 2. Fragman İzle

Merakla beklenen Yol Arkadaşım Dizisi'nin ikinci Fragmanı

13 yorum:

candan dedi ki...

ya ben bu diziye hayran kaldım çok güzel ne olur 2. bölümün fragmanıı gösterin ne olurrrr

adredraya dedi ki...

öncelikle bu dizide emeği geçen herkesi kutlarım.Bence çok güzel bir dizi olmuş.Zaten halkımızda bölesine kaliteli yapımlara özlem duyuyordu. şimdiden dizinin daha çok bölümlere imza atması dilerim.

Adsız dedi ki...

ya ben bu diziye hayran kaldım aynı bölümü ilk çıktığında izledim sonra başka gün sabah 6.30 gibi civarlarda çıkmıştı izledim birde başka gün saat 10'da çıkmıştı izledim 3 kez izledim ama hiç sıkılmadım umarım ilerdede böyle olur ve daha çok bölümlere imza atar.

Adsız dedi ki...

ya bu diziye hayran kaldım.çok güzel ve çok duygulu nolur 2.bölüm fragmanını yayımlayın

Adsız dedi ki...

dizi çok güzel 3 kere izledim bi da çıksa yine izlerim zaten çağan ırmak yapımı filmler çok güzel oluyo filmin konusu çok güzel biraz babam ve oğlumu andırıyo 2. bölümünü iple çekiyorum bu dizi çok tutacakk

Adsız dedi ki...

dizi tam anlamıyla harika umarm boyle devam eder tüm çagan ırmak yapımları gibi duygu dolu özellikle eylüle bayıldım nazar degmesin çok tatlı özge özberk'in de bu projede yer almasından çok mutluyum çemberimde gül oya dan beri böyle bir dizi bekliyordum umuyorum bu karmaşk dizi furyasının içinde kaybolup gitmez

Adsız dedi ki...

dizi tek kelimeyle muhteşem very good çok sevdim işallah devamıda olur bekliyoruz ama bi sorun var çok geç başlıyo aykanın barışmasını istiyorum

Adsız dedi ki...

çok gzl bi dizi gercek hayattn alınmış gibi hiç sahte değil tek kelimeyle muhteşem ama bncede biras babam ve oğlum filmini andırıyor izlerken büyük keyif aldm inş.hep böyle dewam eder ayrıca 2.bölümü de sabırsızlıkla bekliorm herkes izlemelii

Adsız dedi ki...

favorim yaprak dökümüydü fakat değişeceğe benziyor.pazartesi geceleri reytinkleri sallayacağa benziyor.dizide emeği geçen herkesi kutlarım

Adsız dedi ki...

DAHA ERKEN BİR SAAT DE YAYINLANAMAZ MI?

Adsız dedi ki...

bu dizi süper bir dizi umarım bu diziyi de diger diziler gibi bitirmezsiniz genelde güzel olan diziler sizler yüzünden bitiriliyor çağan ırmak seni çok seviyorum dizilerine filmlerine hayranım yüregine ve emegine sağlık

Adsız dedi ki...

çok güzel bir dizi çağan beyin ellerine sağlık kendimi köyüm de hissetim gerçekten bu kadar olur bütün konuşmalar bile aynı bu kadar güzel yansıttığınız için teşekkürler devamını bekleyoruz

Adsız dedi ki...

BEN "TAUNUS CLUB TURKEY" Ford taunus Külübü nün 800 civarında üyesinden biri MEHMET YILDIRIM ( Bandırma )

Dizide bizim aşkımız,Tutkumuz, Türkiye'nin en iyi yerlisi "Ford Taunus" a rol verdiğiniz için ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.. Sizi Kutluyorum